Yleistä keskustelua DM-konsolipeleistä

View previous topic View next topic Go down

Yleistä keskustelua DM-konsolipeleistä

Post by ELTP on 07.03.15 12:46

Avataan nyt tätäkin foorumin osiota yleisellä keskustelulla. Itse en ole koskaan DM:ää, muuten kuin korteilla tai Trade Cards Onlinen -kaltaisille palvelinpohjaisilla ohjelmistoilla pelannut, ja minua kiinnostaisikin tietää josko teillä, hyvät DM Finlandin jäsenet, olisi kokemusta näistä peleistä. Olen kuullut, että tekoäly olisi ollut ainakin PS2:n pelissä ollut todella ennalta arvattavaa, ja että tappionkin hetkellä Terror Pit käytetään käännettyyn kalliimpaan olentoon loppuiskua tekevän pikkuveijarin sijaan.

Lisäksi kiinnostaisi tietää, onko mikään noista peleistä kokeilun arvoinen? Olen usein miettinyt jonkun pelin hankkimista, mutta aina on jäänyt hankkimatta. Ehkäpä Trade Cards Onlinen serverillä pelailu ja ennen kaikkea tosielämän pelailu kuitenkin tässä voiton vie, mutta olisihan tuokin kokemus. Eräänlaisena unelmanani on ollut kokea visuaalisesti kaunis ja mekaanisesti loistava Duel Masters -peli. Virtuaalilaseilla (Oculus Rift, Project Morpheus) ja korkeantason kuvan tunnistuksellakin voisi tosielämän pelaamiseen antaa lisäpotkua. Olisipa se todella jotakin nähdä lempiolentonsa tai loitsunsa heräävän eloon edessäsi.

Muistin virkistykseksi, tässä vielä lista DM-konsolipeleistä:
Duel Masters: Kaijudo Showdown (GBA)
Duel Masters: Sempai Legends (GBA)
Duel Masters: Shadow of the Code (GBA)
Duel Masters: Cobalt (PS2)

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viestejä / Messages : 1299
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 2014-08-17
Paikkakunta / Location : Espoo

http://www.dmfinland.org

Back to top Go down

Re: Yleistä keskustelua DM-konsolipeleistä

Post by Tombazaar on 07.03.15 15:28

Serkkutyttö joskus aikoinaan osti tuon PS2 pelin ja kyseessä oli muistaakseni vieläpä pelin limited edition, jossa oli kaunis kiiltävä foil kotelo ja sen sisällä ilmainen boosteri. Pelistä itsestään ei ole jäänyt muistiin ei sitten niin yhtikäs mitään Very Happy
Tombazaar
Valvoja
Valvoja

Viestejä / Messages : 280
Palautepisteet / Feedback Points : 24/24
Liittynyt / Join Date : 2014-09-06
Paikkakunta / Location : Jyväskylä

Back to top Go down

Post by Zach Hartigan on 08.03.15 0:40

Noista peleistä ei ole minkäänlaisia kokemuksia enkä ole myöskään katsotunut niihin liittyviä videoita joten tähän en osaa sanoa mitään. No minulle DM on kuitenkin nämä oikeat kortit sekä TCO.

Laita kuitenkin juttua näkyviin jos tulet pelaamaan jotakin noista tekeleistä.

Valvoja
Valvoja

Viestejä / Messages : 1048
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Liittynyt / Join Date : 2014-09-06

Back to top Go down

Post by ELTP on 08.03.15 21:55

Pitääpä siis ihan mielenkiinnosta tutustua näihin peleihin. Voisihan niistä tosiaan lyhyehköä arvosteluakin kirjoittaa. En kuitenkaan lupaa mitään.

Mikään ei kyllä voita itse fyysistä pelaamista: upeasti toteutettu laajennetun todellisuuden virtuaalilasipelaaminen saattaisi tulla lähelle Razz

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viestejä / Messages : 1299
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 2014-08-17
Paikkakunta / Location : Espoo

http://www.dmfinland.org

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top