Kuinka ja miksi Duel Masters Finland luotiin

View previous topic View next topic Go down

Kuinka ja miksi Duel Masters Finland luotiin

Post by ELTP on 22.08.14 18:07

Duel Masters Finland on luotu pääsääntöisesti suomalaisia Duel Masters –harrastajia silmällä pitäen. Foorumi on rakennettu osittain suomeksi käännetylle Forumotion-pohjalle, josta löydät enemmän tietoa Forumotionin kotisivuilta.

Alkukipinä Duel Masters Finlandin perustamiseen lähti siitä, kun viimeinenkin laajalti suomalaisten käyttämä keskustelupalsta (P1 Duel Masters -foorumi) suljettiin käytöstä noin puoli vuotta sitten (alkuperäisestä kirjoitushetkestä). Tämä jätti tyhjiön suomalaisten Duel Masters –harrastajien kokoontumis- ja yhteydenpitoväylälle. Vaihtoehtoina olivat enää sähköpostitse tai osto- ja myyntisivustojen kautta viestittely. Olen ollut laajalti mukana monenlaisessa DM-foorumitoiminnassa, joten halukkuutta sekä osaamistaitoa foorumin luonnillekin oli todella paljon.

Jos kansainväliset DM-kontaktit kiinnostavat, niin käy rekisteröitymässä sisarsivustollemme Duel Masters Global Foorumiin. Sen kautta olen tehnyt mm. lukuisia vaihtoehtoja sekä keskustelut monen monista DM-aiheisista asioista. DM Global on hiljaisehko, mutta ei saa antaa sen hämätä. DM Global on ainoa jäljellä oleva aktiivinen kansainvälinen DM-foorumi. Toimin itse siellä valvojana, ja sieltä saadun kokemuksen pohjalta ryhdyin DM Finlandin ylläpitäjäksi.

Haluan toivottaa Sinulle - arvoisa jäsen - antavia keskusteluita ja iloisia hetkiä DM Finlandin pienessä, mutta alati kasvavassa yhteisössä.

Kiitos rekisteröitymisestäsi,
ELTP – DM Finlandin ylläpitäjä
ELTP
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viestejä / Messages : 1305
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 2014-08-17
Paikkakunta / Location : Espoo

http://www.dmfinland.org

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top