Official Website of DM
TAKARA TOMY
Tapahtumat
Paikallistapahtuma Hervannassa

33720 Tampere la 16.12.17 12:00 - 20:00

Top posting users this month
Zach Hartigan

ELTP

Latepate64

Ballom täräytti valoblockerit pois

View previous topic View next topic Go down

Ballom täräytti valoblockerit pois

Post by TH950 on 22.09.14 12:18

Muistuupa mieleeni yhdessä pelissä, kun olin varustautunut ensimmäisellä pakallani, valopakalla, kaveriani vastaan blockereilla. Hänellä oli pimeyspakka vastassa. Sen pakan valttikortti Ballom, master of death tuli kentälle joskus 12.-15 vuoron tienoilla, kun olin varustautunut hänen muita pimeysolentoja vastaan blockeriarmeijalla.
No, koko minulta lensi koko kentällinen kortteja hautuumaalle. -all except darkness creatures was destroyed. Tämä opetti ja huvitti minua jälkeenpäin.

Tässäpä vielä pari muistoa: Naapurini voitti minut Kamikaze, chainsaw warriorin tultua shield triggerinä hänen kilvestään. Seuraavalla vuorolla nimittäin tasitelukenttiemme vastakkainasettelua johti vastustajani -minulla taas oli blockereita liian vähän.
Sittenpä muistuu tunnetun Crystal Lancerin tehokkuus. Minä tai vastustajani käytimme sitä korttia monissa vesi tai vesi-valo/vesi pimeys (myös 3-sivilisaatioisia joskus) pakoissa. Monesti sillä päästiin tuhoamaan esteetömästi 2-5 kilpeä sitten jo kuudennelta vuoroparilta alkaen. Länserin kehitysmuotona oli hyvä olla yhden manan Agua Guard-blockeri. Kuitenkin aika usein jokin Natural snare, Terror pit tai esim. Fighter dual fang tai jokin lohikäärme pysäytti Lancerin voittokulun -onneksi ja vihdoin. Se korttihan toimii yhä. Liguid Peoplet ovat tehokkaita, kuten lisäksi Agua Hulcus ja evoluutio Crystal Palladin. Lisäksi tottakai Melnia on, itseasiassa se on aika ylivoimainen kortti. Kolmas tapaus pelikentältä muistuu pelailusta naapureiden kesken. Pelasimme seuraavanlaisilla sääntöjen muutoksilla: Pelasimme ringissä neljästään ja pelin hyökkäykset tapahtuivat myötäpäivään -seuraavaan vastustajaan ja puolustettiin vastapäivään. Vuorot jakautuivat siten, että ringissä toisella puolella olevan pelaajan kanssa oli samanaikaisesti vuoro. Näin saimme kaikille tekemistä -hyökkäykset ja puollustus samalla vuorolla. Pelaaminen näillä säännöillä ei kuitenkaan kiinnostanut loppujen lopuksi kuin mua. En tiedä syytä.

Tuollaista muistuu mulle tällä kertaa. Jospa tulisi hyviä muistoja sitten foorumilaisten nettiturnauksista. Netissä pelaaminen olisi mulle vielä aika uutta.

TH950
Perehtynyt
Perehtynyt

Viestejä / Messages : 31
Palautepisteet / Feedback Points : 1/1
Liittynyt / Join Date : 2014-09-06
Paikkakunta / Location : Jyväskylä

Back to top Go down

Re: Ballom täräytti valoblockerit pois

Post by ELTP on 22.09.14 17:48

Kiitoksia lisäyksest. Massatuho voi tulla yllättäviin aikoihin. Melnia ja Crystal Lancer oiva pari. Tykkään käyttää kaverina vielä Zero Nemesistä.

Ryhmäpelit ovat kivoja, mutta ainakin toistaiseksi varsinaiset kaksintaistelut innostavat enemmän.

Ei huolta, täältä itse kukin tulee saamaan monenmoisia muistoja, etenkin jos saamme paljon porukkaa ensi kesän turnaukseen. Keskustelua on jo käynnistelty, ja kommenttia voi sinnekin heittää koska tahansa.

Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viestejä / Messages : 1319
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 2014-08-17
Paikkakunta / Location : Espoo

http://www.dmfinland.org

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top