Pari sääntökysymystä

View previous topic View next topic Go down

Pari sääntökysymystä

Post by Velho on 22.09.14 18:46

Kun pelaan Soulswapin creatureni, sillä hetkellä manassa 6 korttia. Siirrän creaturen manaan ja nyt siellä on 7 manaa. Saako laittaa manasta pöytään kortin manacostiltaan 7? Vai katsooko Soulswap manakorttien määrän cästätessä?

Ja toinen kysymys, hyökkään Gatling Skyterrorilla untäpätyn Kelp Candlen kimppuun. Voiko tämä blokata itseään ja samalla aktivoi kyvyn katsoa 4 päällimmäistö korttia jne?
avatar
Velho
Vasta-alkaja
Vasta-alkaja

Viestejä / Messages : 18
Palautepisteet / Feedback Points : 4/4
Liittynyt / Join Date : 2014-09-06

Back to top Go down

Re: Pari sääntökysymystä

Post by ELTP on 22.09.14 19:02

Tuollin saat laittaa Soulswapilla kentälle 7 manaa tai alle maksavan olennon, koska tuon efektivaiheen aktivoituessa manatilanteesi on sellainen.

Blokkerit eivät voi blokata itseensä kohdistuvaa iskua. Se olisi kyllä jännää jos voisivat.

Hyviä kysymyksiä.

_________________
The world changes, I change - My passion for Duel Masters persists.
avatar
ELTP
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä

Viestejä / Messages : 1307
Palautepisteet / Feedback Points : 25/25
Liittynyt / Join Date : 2014-08-17
Paikkakunta / Location : Espoo

http://www.dmfinland.org

Back to top Go down

Re: Pari sääntökysymystä

Post by Zach Hartigan on 22.09.14 19:40

Kyseessä lienee se perus oksettava Soulswappaus... Bombazar m*****f****r incoming... Evil or Very Mad

_________________
Your Eyes are like a space. So bright and deep. I just want to drown in to em'...
avatar
Zach Hartigan
Valvoja
Valvoja

Viestejä / Messages : 1053
Palautepisteet / Feedback Points : 45/45
Liittynyt / Join Date : 2014-09-06

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum